MARTINREDA

Sveriges roligaste inredningsblogg! Design, inredning, möbler och trender

Geometric Gallery

Lämna en kommentar

Det är helt fantastiskt! Vi är bara ett par veckor in på det nya året och redan har ett av år 2017´s vackraste projekt landat. Jag pratar såklart om Daniel Långelids Geometric Gallery. Enkelt, genialiskt och galet snyggt. Rakt in på den personliga topplistan. Den perfekta kombinationen av grafiska prints och tapet helt enkelt.

daniel_langelid_tiles_martinreda_1

Konceptet är enkelt. Du väljer bland ett gäng grafiska mönster, hänger upp på väggen och kombinerar precis som du själv vill. Det här kommer vi att få se mycket av i år. Trust me.

daniel_langelid_tiles_martinreda_3

/m

 

Författare: MARTINREDA

Make, möbel- och tapetnörd. Älskar sociala medier och mina barn. Personligare och mer sansade sidor av mig finns på Instagram @martinwendelbo Följ det som passar dig, kärleken till livets goda är den gemensamma nämnaren i alla flöden. Jag jobbar gärna som Social Media Manager. Är du företagare är du välkommen att höra av dig. martin.wendelbo@gmail.com 0702938090 Gillar du tapeter kan du kolla min tapetblogg här tapetmartin.se

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.