MARTINREDA

Sveriges roligaste inredningsblogg! Design, inredning, möbler och trender

Grovemade

1 kommentar

Öppet brev till Tomten.

Hej Tomten,

Martin här.  Hoppas allt är bra med dig. Jag har det väldigt bra. Som du säkert vet vid detta laget så gillar jag att vara ute i god tid. Du vet ju också att jag älskar trä, så jag tänkte att det kanske kunde vara på sin plats med en liten sak till önskelistan redan så här i början på Juni. Om du och nissarna hinner snida ett par hundra visitkort i bambu till den 24/12 så finns det ett företag som heter Grovemade som borde hinna. Förlåt om jag låter petig och tjatig, men det är ganska viktigt att det blir rätt uppgifter. Jag skriver dem här nedan så att du vet.

—————————————-

Martin Wendelbo-Hansson

http://www.martinreda.com

0702-938090

—————————————

Om nu, mot all förmodan, Grovemade inte skulle hinna så kan du väl kolla på Tryckakuten. De brukar lösa det mesta.

Stort tack på förhand

med vänliga hälsningar

/Martin

Grovemade-Bamboo-cards-1 Grovemade-Bamboo-cards-2

Författare: MARTINREDA

Make, möbel- och tapetnörd. Älskar sociala medier och mina barn. Personligare och mer sansade sidor av mig finns på Instagram @martinwendelbo Följ det som passar dig, kärleken till livets goda är den gemensamma nämnaren i alla flöden. Jag jobbar gärna som Social Media Manager. Är du företagare är du välkommen att höra av dig. martin.wendelbo@gmail.com 0702938090 Gillar du tapeter kan du kolla min tapetblogg här tapetmartin.se

En tanke på “Grovemade

  1. Ping: Soft Söndag | MARTINREDA

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.